Ett ögonpar i tomhet från september till advent.

Nu sitter jag här framför datorn med en kopp Azoren-thé, lyssnar på Winnerbäck, småpluggar på sjukvården och känner mig allmänt glad! 
Rubriken kunde inte ha passat bättre än just en av Winnerbäcks låttexter från "Elegi".
~ Vi skulle klarat vad som hällst, vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig ~


Sjukvårdsprovet tar död på en, i alla fall Thoraxskadorna som bara gör mig förvirrad och trött på allting vad som är bröstkorg, andningsorgan och revben!
Men det måste fås ur vägen, precis som Socialpsykiatri provet jag missade. Får väl klämma in det någon gång nästa vecka... Fan. Tre prov nästa vecka då.
Men det är så det är i JULETIDER! :D


Lars Winnerbäck - Söndermarken

"Söndermarken jagar mig, men jag är inte där!!"

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0