I shoot and bang bang!

Göteborgsbesöket spårade rejält! Redan vid lunchen så blev NÅGON "full på sin coca cola" som vanligt och vi fick väldigt många roade/underliga blickar på oss! HAHA!
Fick klänning till nyår inköpt och en hel del jag egentligen inte skulle ha köpt!!!! Men är man på humör för att shoppa så är man!

Fick köpt en blå glansig klänning från Bik Bok som jag har spanat innan på här i skövdes butik, men då var jag inte på shoppinghumör, ett par stora röda örhängen som passar bra till klänningen;)
En ny fin BH till superpris på Cubus!
En OTROLIGT skön och snygg shal från Pepper!!

Jag var ute efter en klänning men fick sååååå mycket mer!
Dagens höjdpunkt måste har varit när Martina fastnade i klänningen innne på Bik Bok och det blev hål i klänningen! HAHAHA

Nu är det NYÅRSAFTON och skulle jag orkat göra en resumé av hela året som gått så hade jag gjort det, men nu är det så att jag varken orkar, hinner eller vill. Så det får väl bli nästa år! (Hahahah)

Spotify reklamen för Madonnas nya album Celebration har satt sig på min hjärna!!
Sjukt bra låt! Revolver!! 

 
Nu önskar jag alla en riktigt trevlig nyårsafton och ett gott nytt 2010!!!   ♥



Madonnas "Revolver"!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Gott nytt år Annika! :D

2010-01-01 @ 16:41:35
URL: http://raaaas.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0