Jullov!

Bara för att skryta så känner jag mig supernöjd med designen på min blogg! Blir så glad av att se den! Haha, lite självgod såhär tätt inpå julen!
Sista dagen i skolan idag, fick träffa Johanna igen efter hennes knäoperation. Saknad var hon!
Det var några stycken som satt och sjöng julsånger i OP landskapet och vi kom på idén att ha långdans genom hela skolan. Leif blev ledartomten och vi sprang halva roaklasserna genom kafeterian, korridorerna och ut på gården där det sluade med att vi dansade runt ett insnöat bord med bänkar!
Tycker det är så skönt att VISSA i klassen kan bjuda på sig själva!
Först så klagar ni över att man inte vågar sjunga i matsalen, men när vi väl börjar så tycker ni att det är omoget. Seriöst!! Bjud till lite utöver fyllan! Behövs det alkohol för er att kunna släppa loss så tycker jag faktiskt synd om er!!

Tycker det är bättre att vara omogen, man har ju roligare iaf!!



Nostalgi med Kent's Socker!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0