Sjuka dagar!

Ibland vill jag gärna säga att jag har det rätt så jävla bra!
Ibland blir jag så avundsjuk på andra så jag bara vill köpa en stor boxningssäck och slå på tills jag inte orkar mer!
Ibland tycker jag så synd om hela världen att den blivit som den blivit!
Ibland blir jag så jävla förbannad på alla jag känner utan någon som helst anledning!
Ibland vill jag bara krama och pussa på mina vänner för att de ska förstå hur mycket de betyder för mig!
Ibland blir jag förstummad för hur jag tänker om mig själv!
Ibland vill jag bara rymma härifrån och börja om på nytt!

Det är inte lätt att vara förvirrad! Särskilt när man inte kan pausa världen som snurrar med en väldig fart! Ibland hänger jag inte med i svängarna och det blir bara fel!



Det ända jag egentligen saknar är att ha någon att hålla om och känna närhet till.
De få stunder det blev.
Resten kan lika gärna ha kvittat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vännen<333

2009-12-05 @ 09:30:53
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0