Snöstormen är här!

Hade tänkt förbruka lite utav min tid med en promenad i den sköna kalla vintern med snö som vi äntligen berikats med en vinter! Snö som helt otroligt lyckas ligga kvar i någon vecka! Ett mirakel enligt mig! Trodde det var slut på vita vintrar! HÄRLIGT!

Men när jag tittar ut så är den väntade snöstormen här och min inspiration tryter! Sen tittar jag på termometern och den visar -4,7 och jag vill ut!!! Men vill inte gå i snöstorm! Så jag fördrev min planerade promenad-tid med att ta bort gammalt nagellack (högst en dag gammalt), fila naglarna och måla på nytt lack av samma färg!
Hur kul kan man ha det liksom!?

Nej, jag har slängt in lite pommes i ugnen nu och ska steka mig en kycklingburgare för martin ville inte köpa någon pizza till mig med förut!
En drink skulle inte sitta fel!
Två skulle inte vara allt för fel heller ska jag få ta och berätta!
EN hel hink skulle vara förjävla gött det med!

Någon som vill bidra så ring mig bara!
JAG ÄR HEMMA! JAG LOVAR! JAG GÅR INGENSTANS!!!


Kommentarer
Postat av: rasmus

Magnus Samuelsson! Hahaha

2009-12-22 @ 23:24:46
URL: http://raaaas.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0