Take me out!!




Julbaket igår blev väligt lyckat! Massa fina kreationer!! Hälften av dem vill jag bara rama in och sätta upp på väggen. Men kan ju inte ta de vackraste ifrån dem. Några klassiker och några nya figurer fanns på plåtarna.

Har åkt pulka i tallbacken tre dagar i rad nu! Så härligt att bli barn pånytt igen!!
Imorgon väntar OP's klassiska Julvolleyboll och vårat lag ska vara utklädda till sköterskor. VÄLDIGT påhittigt! Tyckte det var bäst i ettan när vi var raggare! Sjukt kul!
Därefter ska man tillbaka till skolan och göra prov i Socialpsykiatri som jag missade när jag var borta på Kinnekulle ring och halkkörde.
Sen har jag bara historiainlämningen kvar! Sen är jag färdig för i år!!!

Puss på er alla!!


Raggarbruden Annika julen 2007!
Visst va man het! ;)


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0