The Hungry Heart!

Hahaha Nu har det värsta skrattanfallen lagt sig!!
Kunde inte sova inatt bara för att jag var full av adrenalin och skratt!!
HAHAH, nog finns det lite kvar i kroppen!
Visst är det kul med glada inlägg!! Hah.

Nu ska jag berätta något för mina läsare!
Jag ska åka till Göteborg på imorgon (Tisdag 29/12) med Maya och Martina för att shoppa lite och mysa på stan. Götet är ju ändå den mysigaste stan i Sverige!!
Jag tänkte förena nytta med nöje och ge tillbaka några saker som tillhör mitt ex. Eftersom han skickade mina saker på posten så ville inte jag vara lika tillbakadragen och omogen.
Så igår ringde jag honom för att stämma möte inne i Göteborg men det blev mindre lyckat!
Samtalet gick ungefär såhär:

Mats: Hej det är Mats.
Jag: Heeeeeeej Mats.
Mats: Vem är det?
Jag : Gissa tre gånger.
Mats: Klick!


Jag ringer upp en gång, jag ringer upp två gånger, jag ringer upp tre gånger, jag ringer upp fyra gånger och då svarar hans pappa!!
Han vågar inte prata med mig! Det var han som gjorde slut med mig!? Och ändå efter 3 månader isär så vågar han inte ens prata med mig i telefon!
Säger bara att Martins position som etta över de staklösa människorna har tagits över av Mats!


Hungry Heart med Calle Kristiansson! Sjukt bra album även om alla låtar är från Idol.


Jag tycker seriöst det är så sjukt omoget så jag kunde inte sluta skratta igår!
Kunde seriöst inte somna förän tre inatt! HAHAHAHAHAH

Det känns så jävla skönt! Det känns som det var det jag gått och väntat på! I AM OVER YOU!

Now I'm hungry for more!!!!!



Härlig vårdag 2008!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0