Tomtenatta!

Igår var jag ute och knallade på stan efter att praktiken tog sitt slut redan vid tolt tiden och jag knallade hemmåt för sista gången från Billingens Hemvård!

Senare på kvällen blev det till att gå upp till stan med Maya och Martina och titta på "Tomtenatta" som var i stan. På Commerse hade de olika rabatter i affärerna ju mer klockan blev ända fram till 23.
Själv så blev det inte så mycket fyndat på stan mer än fyra paket med doftljus och en ny mp3 med 2 gb! Känner att jag börjat bli en budget människa. Köper alltid den billigare varianten för att få ha några extra slantar kvar.
Efter att jag tappade min kära mobil i frankrike som även var min mp3 så försvann både mobil och mp3. Jag har nu införskaffat mig en ny budgetmobil och en budget mp3! fast tyvärr inte 2in1 denna gånen..


 
Den rosa modellen blev min igår för bara 200 kr! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Budget är bra, de kör oftast alltid jag oxå på;P

2009-12-05 @ 09:27:46
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0