Trotsar naturens lagar!

Äsh! Jag sket i Kung Bores vrede, drog på mig min gammla HF tjocktröja och gick ut i snön!
Fan det gjorde mig på mycket bättre humör! Kanske det man ska göra varje gång man är på dåligt humör!
Ååh! Vad jag älskar SNÖ ♥


Våran insnöade gata!


Lekplatsen vid affären är helt insnöad! :D


Ser inte fötterna för all snö ♥


Eriksdalsgatan is the shit!


Lertaget är helt insnöad!


Naturens kärlek!



Insnöad väg


Lampa med istappar



Granen vid Henriksbergsgatan


Lekplatsen


Ett ljus i mörkret


Insnöade gungor


Vårat insnöade hus!


Kommentarer
Postat av: Amina

Vi får dra ut på ännu mer promenader !!

2009-12-25 @ 13:49:42
Postat av: Annika

Det tycker jag verkligen!!!

2009-12-26 @ 01:42:02
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0