01.02.2009

Jo idag så är det den första februari, det betyder attd et bara är fem dagar kvar tills jag blir 18:)
Gårdagen var det praktik, och jag ville bara där ifrån! Så många dagar i sträck på praktik och under de tiderna är verkligen botten!
Även humöret påverkas, oftast negativt med... Det får en att göra varje liten sak till ett jävla helvete, trots att det i vanliga fall inte skulle vara något att oroa sig för. Man förstorar upp allting och gör bara en själv olycklig.. Fan vad jag hatar det!
Hoppas på att nästa vecka blir bättre iaf.
Måndag blir det skola, med Etik och livsfrågor och Idrott på förmiddagen, sedan så blir det ett tre timmars hål innan vi ska ha 2 timmars spa på massage lektionen:D Det blir toppen hoppas ja på.
Tisdag är jag ledig:) Då blir det till att städa huset och baka kaka till min sista praktikdag.
Onsdag går jag kväll och sedan dagen efter är min sista dag och går då till 16.
Det ska bli riktigt skönt att bli av med det, nog för att det kan vara kul emellanåt, så tär det på psyket.

På fredag fyller jag 18! och jag är ledig då! och på kvällen kommer mina älsklingar och vi ska ha det trevligt!

På lördag kommer halvsyskonen och mina faddrar:)


Veckan blir bra tror jag:)

Kommentarer
Postat av: sandraa

vi ska ha det så fett mysigt!!!

2009-02-02 @ 14:42:09
Postat av: sandraa

de ska bli så fett mysigt!

2009-02-02 @ 14:43:28

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0