Back in school

Ja, idag var det dags för att köra igång med skolan igen då. Toppen. Supertrevligt att ha tre timmars hål varje måndag fram till sommarlovet (Y).
Idag var det ovärd första lektion som vanligt, "Etik och Livsfrågor" är nog om möjligt tråkigare än det ämnet vi hade förra året: MÄSK=Människan Socialt och Kulturellt. URK!
På idrotten hade my lektion och det blev Yoga, vilket jag tyckt verkat väldigt spännande innan, men numera känns det bara konstigt och något flummigt. Nog för att man kände av att man gjorde något med kroppen, men jag gillar nog inte den formen av fysisk aktivitet. Sorry. Försöker nog istället att övertala morsan om att jag ska få medlemskort till friskis och svettis, så ja kan träna tillsammans med Sandra. Känner verkligen för att börja träna nu. Nästan så mycket att jag känner mej berädd att gå upp tidigt på morgonen för att springa en runda innan skolan.

Efter mina tre timmars håltimma så kommer jag tillbaka till skolan för att få reda på att min massagelektion är inställd! Toppen!
Hittade Sandra senare i valstugan som man inte fick något vettigt ur! Blir bara förbannad på sånna människor på skolan som säger att vi ska hjälpa er, vi ska ge er informationen, ni ska få chansen. Jo jag tackar ja. Den hjälpen man fick var inloggningskoden man redan hadde. Tack så mycket!

Efter mycket vel fram och tillbaka bestämde jag mig endå för att välja Rättskunskap och Socialpsykiatri.

Efter skolan så gick jag och Sandra till "Backstage" och köpte ny ring till örat, uttöjning på väg. Jag var sugen på att umgås med flickan så jag propsade på henne en fika hemma hos mig, vilken hon uppskattade mycket. (dock är reseptet hemligstämplat)
När farsan kom hem hade han fixat minneskortet till min kamera:D 8 gb blev det och så fort det satts in i kameran var man ju tvungen att prova ordentligt. blev några bra kort endå. Har inte lärt mej kameran riktigt ännu, men det kommer.

Numera luktar mitt rum päron, efter att jag hittat ett doftljus i hyllan:)

Aufwidersehen´

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå hemligstämplat?:O jag vill jag vill jag vill ju ha det!:´( haha fika är gott:D

2009-02-16 @ 20:05:02

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0