Håll käften! Snälla!

Dagen började toppen med att jag försov mej på sovmorgonen!  Började tjugo i tio, och ändå så somnade jag om när väckarklockan ringde. Vaknade av ett andra sms som var från Maya som undrade om jag var sjuk idag, det andra från My som berättade att idrotten blivit inställd, så jag pallade inte med att stressa upp de resterande tjugo minuterna av matten. Så det blev lugn morgon för min del idag.

Sen vid tio över ett började körkortsteorin på Räddningsmedicinen. Den lektionen var helt ovärd egentligen. Inte för att det var ointressant eller något i den stilen, utan för man höde inte vad läraren sa, eftersom en del i min klass ALDRIG kan hålla klaffen! Blir så förbannad på det. Människor som man trode hade någonting innanför skallbenet som bara sket i hela lektionen och snackade istället om allt mellan himmel och jord. Inte ens när vi skulle se på en 15 minuters film kunde de hålla käften!  (djup, djup suck!)
Jag bryr mej inte om att en del i min klass inte är intresserade av att lära sig någonting på lektionerna, det är bara de själva som förlorar på det. Men när det går ut över mig, och mitt eget lärande i ett ämne då blir jag fan förbannad! Vill de snacka så kan de vel för helvete gå ner på stan och ta en fika istället för att utnyttja lektionen till det?! ÅÅH!

För övrigt så känner jag mig duktig idag. Har städat huset, gått en promenad ute i kylan, tagit mig ett varmt(men snabbt) bad och gjort egen pastasallad! Mumsigt :)

Imorgon blir det Historia, Engelska och Matte. Sedan tar jag och Lena tåget till gbg för att träffa min pöjk och lena skulle träffa nån felix? Jag vet inte. Men min helg spenderas hos Mats i alla fall.

Thats the shit!
So long, suckers´

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys mys, hälsa Mats;D

2009-02-20 @ 12:07:33
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0