Pain in the ass!

Denna dagen har varit en riktig "pain in the ass"- dag.
Innan jag skulle sova igår såg jag på en film; "PS I love you". OH HERREGUD säger jag bara. Jag grät floder filmen igenom! Tror jag aldrig gråtit så mycket till en film!
Troligtvis var det därför jag vaknade med världens jävla huvudvärk imorses. Det första jag gjorde var att ta värktablett. Men mitt huvud ville endå inte sluta bulta som om tredje värdlskriget brutit ut! En halv ananas till frukost och sen halvspringa till skolan. Yippey! Perfect start of the day!
Övrigt så hade vi dubbel lektion i Medicinsk grundkurs och gick idag igenom lungornas sjukdommar som ÖLI= Övre Luftvägs Infektioner, Astma och KOL. Eftersom jag själv är astmatiker var det inte så mycket nytt, mer än att den medicin jag använder till "vardagsbruk" verkade klassas som akutmedicin enligt den film vi fick se! xD
För övrigt så höll jag på att somna på varenda lektion idag och även på håltimman. Pust. Får se till att lägga till "lägga mig i tid" till min förbättringslista.
På engelskan fick jag hicka och den ville inte gå över förrän en halvtimme senare och då hade min huvudverk nära nog fördubblats..

När jag kom hem så var mamma snäll och gjorde en cappochion åt mej och då försvann min huvudvärk! Som en skänk från ovan!

´The things they don't know doesn't hurt them. I'll hide it till I go under. This is my "Pokerface"´




Aufwiedersehen´

Kommentarer
Postat av: Anonym

P.S I love you är så jäävla sorglig :'|

2009-02-25 @ 20:50:48

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0