Pankakor, Shoppingorgier och diskriminerande vardagshjältar!?

Ush.. Känner att jag suttit här altför länge själv med mina tankar. Börjar känna mig psykiskt illamående. När en tanke får mig att vilja spy, känns det som om det har gått något för långt. Hatar när mina tankar vandrar iväg, blir inga uppiggande tankar kan jag säga dig.

Slutade halv elva idag och när jag kom hem och slog på canal+ så hittade jag en film med han som spelar "J-D" i Scrubs, och den var rolig, även om jag inte han se hela. Såg att det fanns massor av hallonsylt i kylskåpet, vilket inspirerade mig till att steka pankakor.

Eftersom det tar sin lilla tid det där med att steka pankakor så satte jag på radion på P3. Att de bara orkar hitta på dessa diskusitionsämnena. Denna dag var det om att när tjejer är ute och choppar är att gämföra när killar tittar på porr film. Det mest löjliga jag hört xD

Kollat lite på geblod.nu eftersom jag har tänkt börja ge blod när jag fyllt 18. Kollade igenom lämplighetstillfällen när man får och när man inte får ge blod. Jag kom fram till att de är väldigt diskriminerande.
De uttrycker sig såhär=
"- Är man och har haft sexuellt umgänge med en annan man 
- Får inte ge blod."

Hallå eller? De är vel vanliga människor för det, deras sexliv ska vel inte hindra dem från att göra en god gärning?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fattar inte det dät med blodet.. varför skulle man inte få det för då?

2009-02-23 @ 16:56:30
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

man måste la göra ett "infektions test" innan man går dit antagligen. för att se att du inte bär på någon smitta innan du ger blod så att säga.

2009-02-24 @ 20:38:03

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0