Söndagen den 22: e Februari

Do you know what it's like, to feel so in the dark? To dream about the life where youre the shining star?

Nu är det inte så många timmar kvar på denna veckan, vilket känns skönt. Eftersom hela veckan i allmänhet har kännts allmänt konstig. I alla fall i skolan. Allting har kännts tvärtom emot vad den skulle ha varit.
Kom hem vid 20 snåret från min älskling, där jag slappat mestadels av tiden och kramat och pussat på honom:D Vilket jag längtat efter hela veckan.

Nästa vecka väntar vad jag vet nu, två inställda lektioner och med det en massa ledigt.
Känner att jag behöver börja ta tag i mitt liv på riktigt. Inte lite halvdant utan med hårdhandskarna!
Vara seriös med skolan och verkligen försöka vara frammåt och positiv, börja träna och sätta kroppen i rörelse för jag känner att min hälsa inte är på topp direkt, försöka att få ihop alla knutarna i mitt liv och känna mej bättre innombords som bonus.
Jag vet inte varför jag aldrig känner mig nöjd med det jag har? Jag ska alltid ha mer och lite därtill av vad jag redan har. Senast jag mindes att jag var nöjd och lycklig var i somras, då allting hände på en gång. Därmed lätt att sabba mycket. Det blir oftast så att man får prioritera saker och ting före annat. Det känns nästan hemskt att jag säger det, men det känns som om jag alltid får det att handla om mig. Kanske dags att börja tänka på min omgivning med.

Hoppas på att veckan blir bra:)

So long´

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0