"Then What is wrong?"

Seriöst.. Jag måste erkänna, mitt humör är absolut inte på topp för tillfället. Ingen ny musik, eller nya filmer kan pigga upp mej, knappt att massagelektionen med spa gjorde mej avslappnad för en stund. Jag vetefan vad som är fel!? Allting känns meningslöst på något sätt, trotts att jag innerst inne vet att det inte är det. Jag känner mej svag och låter det ta över mitt humör. Ush!
Och nu har vi ÄNTLIGEN fått våra inloggningar till de individuella valen som ska vara gjorda den 20: e februari. Det finns verkligen INTE EN ENDA KURS som gör mej intresserad! De enda som verkar vara något att ha har jag redan valt förra året >.< De som låter mest inspirerande är Latin och Teckenspråk, men då kan man såklart inte välja båda!

This sucks!

Kommentarer
Postat av: sandraa

ja vette fan va jag ska välja för kurs heller:O de är inte spec mkt att välja på asså:O btw, på fredag ska vi ha så fett mysigt, har haft ett litet "på-dåligt-humör" problem jag med, men på fredag ska vi råda bot på detta!

2009-02-02 @ 21:07:31
Postat av: Anonym

Go For Latin ;D men iofs. Teckenspråk kan vara bra att ha med om du ska börja jobba som något med personer som kanske inte kan prata eller är döva...

2009-02-03 @ 20:31:47

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0