04.02.2009

Har tagit mej ännu en titt på de induviduella valen och kan konstatera att jag är minst lika förvirrad nu som innan. Det kommer sluta med att jag bara väljer något på måfå och så kommer jag plågas genom hela trean. Tur att jag bara har 150 poäng jag ska välja. det är ju en del som har 250! *Djup suck* Ne, nu ska jag låta det vara ett tag så får jag sätta mej tillsammans med mamma nån dag och titta igenom alltihopa. Kanske går bättre när man har någon som ger en råd...

Idag har jag gått upp kvart i elva:) lagat mat (ugnspankaka) och sen efter det ytterligare en kaka. Jag har gjort det till tradition att baka kaka till sista dagen på praktiken, och det har varit uppskattat hitils iaf. Bakade en igår och en idag, det är ju två avdelningar som jag är på denna gången och då dubbelt med personal. Men nu är det ju tre elever på avdelningarna så de får nog att äta mycket gott denna helgen om inte annat. 

Igår tillbringade jag och mamma ganska mycket tid ihop. Eller ja, mer än vad vi gjort på länge.
Började dagen med att äta frukost på mammas säng kl 8 (:O) och medans mamma sen var och handla med mimmi så städade jag huset. Sen efter lunchen så skulle jag och morsan dra upp till stan. Vi skulle till systemet och handla lite att dricka till på fredag;) Hade hört ifrån simon att det kanske inte skulle gå, eftersom en del inte tillåter en att köpa om man har minderårig med sig eftersom utköpet till ungdomar tydligen ökar (:O).Och precis innan vi skulle åka upptäckte jag att jag hade fått en massa, MASSA finnar i hela ansiktet! Och nu snackar vi MÅNGA! Och min fina utväxt på råga till det gjorde ju inte det hela bättre.
Fan, bra syn: jag och min mamma går in på systemet, mamma är början till gråhårig, jag har en 7 cm utväxt, fullt med finnar i ansiktet och converse skor! Kände mej fan som en trettonåring, och jag fyller 18 på fredag :S nästan lite av en ålderskris. Inget kul alls!
Men det gick bra på systemet och vi fick köpa och hon i kassan sa inget. Vi går vidare i stan och går till Indiska.. vi letar efter smala ljus, men det slutade med att vi köpte varsin tunika.. och det konstiga var att vi köpte varsin likadan, och med samma storlek >.< / xD
Och efter det så blev det Willy:s igen, eftersom min farmor varit så virrig imorse att mamma knappt fått med sig hälften av allt hon skulle... och jag glömde köpa hårfärg:/

Men dagen blev ganska bra endå tillslut.
Nu sitter jag här och det är lite mindre än en timme kvar tills jag ska åka till kss och göra min näst sista praktikdag.
Får hoppas på en lugn kväll

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker de låter som en mysig dag med din mamma:D btw, finnar eller andra utslag kommer alltid när man minst anar de eller när de är som mest olämplig:P de är ett faktum, inte vetenskapligt bevisat, men jag har konstaterat detta:P

2009-02-04 @ 21:42:30
Postat av: Anonym

//sandra

2009-02-04 @ 21:49:21
Postat av: Anonym

axellson.blogg.se har antonio;P

2009-02-05 @ 18:38:00
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/
Postat av: Antonio

mummmsss ugnspankaka gött gött thihihi ^^

2009-02-14 @ 10:31:14
URL: http://axellson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0