Söndag

Jo jag vet, det var ett tag sedan, men har varken haft tid eller ork till att blogga.
Sitter nu framför datan hemma hos Mats, han ligger i sängen och vilar, efter min beordning. Min plutt mår inge vidare, han frös förut och det är ytterst ovanligt att han gör det. Är som en enda stor kamin i vanliga fall. Stackaren.

Gårdagen spenderades med Mats syskon och respektive. Mats, Camilla, Carolina och hennes sambo Kennet.
Carolina och Kennet bjöd oss på en båttur till Danmark över dagen. Det var mycket trevligt. Fick inte så mycket inhandlat, mest på båtens taxfree och där blev det mest godis. Tic Tac, VITA Malteasers, Zoo apor och Toblerone till farsan. Inne på land köpte jag ett par hörlurar för 10 dkr. Jag hade verkligen inget humör för att shoppa. Tyvärr.

Imorgon blir det skolan igen och ytterligare tre timmars HÄRLIG håltimma.
Får vel se hur länge jag orkar med skolan efter praktiken, innan jag börjar falla ihop i en hög igen.

So long!

Kommentarer
Postat av: Antonio

thihi så äre bara! ibland e man jättesugen på att shoppa ibland inte... din farsa fick en liten present av dej iaf, bättre kunde inte bli thihihi ciao ^^

2009-02-16 @ 04:53:50
URL: http://axellson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0