I'm Back!

Jo. Det var ett tag sedan sist. Tyckte det var dags igen för uppdatering för de få som bevakar bloggen:P

I Torsdags nådde jullovet sitt slut och praktiken och arbetet sin början. Även denna gången blev det KSS som föll på min lott och avdelningen 71-72 Kirurgen. Det är helt okej där, men absolut inte samma sak som på rehab som jag var på i höstas:/ Saknar dom:/ Sandra är en lyckans ost!
Men i alla fall så är det okej på Kirurgen:P Även Ping-pong och Selma är på samma avdelning så, det finns alltid någon att prata med:P

Snart nalkas alla födelsedagar med! 

18:e Johanna Pettersson 18!
26:e januari blir Frida 18!
27:e farmor 91!
28:e Igbale 18!
29:e Lena 18!
6:e Februari JAG 18!!!!!!!!

Jag bara längtar!!!!!!!
Gäller det bara att komma på något att ge till dom..0o

Idag har det varit skola med massa ovärda lektioner.
Imorgon blir det praktik, 7-16 och Onsdag är jag LEDIG! Det gillar jag:D
Och i helgen blir det Mats som jag inte träffat sedan Nyårsdagen:/
Saknar honom något otroligt mycket!<3

Puss på er alla söta!

Kommentarer
Postat av: sandraa

man blandar fan ihop alla födelsedagar asså, jag har typ inte koll på någonting:D haha men grattis i förskott på dig lilla pudeln;P höhö

2009-01-15 @ 18:44:16

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0