Ledig dag

Varför måste jag börja tvivla varje gång? Kan jag inte bara få tro på det?

Ledig dag idag... hade tänkt städa här hemma idag, men vettefan hur det blir med det. vaknade första gången vid ett, och sen andra gången kvart i tre av att martin sa att han skulle åka till jobbet.. längesedan en sådan sovmorgon var aktuell..
Så idag bestämde jag att efter att ha vaknat såppas sent, så skulle dagen bli en slappardag... koppla av och inte göra ett skit vettigt.. precis som jag alltid känner för...
 Resten av min vecka ser ut på detta viset=
Idag (onsdag) ledig!
Torsdag 15.30- 22.00
Fredag 15.30 -22.00 + fira lena efter jobbet hos henne en liten stund .. pga..
Lördag 7-15.15
Söndag -15.15

Jah.. Prima sejjer man bara då...

Blir förbannad på våra lärare.. Det är verkligen menat att våran klass ska vara sist med att få all information på skolan.
Menar, praktikplatserna fick vi själva gå och ta reda på, annars hade vi inte vetat vart vi skulle vara..
Och nu har jag fått reda på från några från HEL klassen att vi ska ha Induviduellt val som ska vara inlämnat den 20:e feb vecka 8, efter lovet..
Och tydligen hade de inte tänkt att sejja något till oss innan lovet heller, så då får vi, vad blir det nu, 4-5 dagar på oss att fatta beslut om framtida kurser vi inte ens hört talas om?
Och sen så kommer dom och klagar på att vi hoppar av och byter kurser 0.o
Inget mysterium för mej direkt..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0