Närvaro= noll?

Mahaha.. min handledare upptävkte idag att hon tappat bort mitt närvaropapper xD kul:)
jobbig dag och känns som om jag gått ett helt matathon, så det var inte allt för fel att tillbringa en hel timma med mina stackars fötter i fotbadet:D Fan varför ska jag inte ha några problem med frukosten när jag har praktik.. men när jag ska till skolan så går det fanemej inte att få ner en enda smula 0.o wierd...
Samtal med min ÄLSKADE lärare Maritha (sköldpaddan) Hellberg-Andersson och hade inget att sejja så hon stack:P
Släpat sängar hela dagen och verkligen alla ska vara skeva med xD that's life:P

INTE LÅNGT KVAR NU!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annika, uppdatera!;Phaha

2009-01-27 @ 21:42:12
Postat av: Anonym

// sandra ;P

2009-01-27 @ 21:43:05

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0