Nytt år!

Nytt år igen!  Vi får se vad 2009 har att ge mej!
Something good I hope;)

Uff.. för tillfället känner jag mej död. sover hela dagarna, orkar inte med något, humöret på botten... Det suger..
Den första delen av jullovet har varit aldeles underbar, för jag har träffat alla de jag älskar hur mycket som hellst.
Mats och jag har spenderat största delen av lovet tillsammans och nu känns det så jävla tomt när han åkte igår..:(
Och imorgon går mitt fritidskort ut och pengar till ett nytt ligger inte direkt framför nyllet på mej...Så jag vetefan...
Börjar praktiken nästa torsdag med och känner mej inte ett dugg pepp på det för tillfället, måste ringa dit med, men har inte haft ork eller angagemang till det.. måndag får det bli!
Så att gå från en fullspäckad lycklig vardag till en ensam, långsam tysthet känns piss rent ut sagt!

Det är som vanligt bara att hålla ut, i väntan på bättre tider!

När du var här, var allting perfekt. Humöret var på topp, jag kännde mej lycklig när du var här! Nu när du inte är här längre tog du med dej allt detdär.
Kom tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Mats

men jag är ju alltid med dig :) är ett samtal bort också :)

2009-01-03 @ 01:35:32

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0