uppdatering till sandra..

Hej sandra, här får du din uppdatering=

Jag är ledig idag och har stirrat halva tiden på dataskärmen och andra halvan på tv:n.
Tror jag har tappat bort mitt fritidskort, men har inte orkat leta något efter det..
har precis hunnit ta kontakt med alla som jag ska bjuda in till min 18:års dag, nu gäller dte bara att ringa till alla halvsyskon med flera som ska komma dagen efter..
Imorgon blir det jobb och i helgen blir det jobb..
och på fredag stannar jag ett par min hos lena för att fira några födelsedagar, och tydligen så var även du med bjuden sa hon när jag ringde dej, bara att hon trodde att andra hade spridit det till dej:P

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack annika:D<33

2009-01-28 @ 23:09:01

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0