Summernights...

Sommarhetta i all ära, men får inte njuta något utav den, utan istället plågas ihjäl instängd på tomtegården. Badade första gången ute i helgen hos mats. Kallt var det :P
Visst, det är bara två veckors jobb kvar, men jag kommer fortfarande sakna dem allihopa. Särskilt våran supersöta 100-åring som man bara vill ta med hem och gosa med! Trots de rivmärkerna man får.

Men snart är det ledighet som gäller och senare frankrikeresan med familjen Alexandersson som jag tror kommer bli toppen :) Äntligen en längre tid med min älskling!
Jävligt frustrerande att bara kunna ses några dagar åt gången, när man egentligen vill vara tillsammans med honom hela tiden. Men för hoppningsvis kommer det bli ändring på i framtiden :)

För övrigt känner jag en tvivlan längt bak i huvudet som jag inte orkar bry mig om för tillfället. Jag skiter fullständigt i den, för jag vet redan att det är pågrund av allt jobb och brist på social kontakt.
Men det är sånt som går över med tiden.

Nu har jag helgen full av jobb framför mig med en människa som på hela denna arbetsdag uttryckte totalt 15 ord.
Känns ju jättebra!

Puss på er alla :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bon Jour!

2009-06-30 @ 15:57:47
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0