17.03.2009

Dagen har varit seg. Äkligt trött när jag vaknade imorse, beror nog på träningen igår och dåligt med sömn. Såg på två filmer igår innan jag somnade. Torkel i knipa och Camp Rock. Torkel i knipa är för bra för att vara sann!

Blir allmänt förbannad just nu, eftersom både Martin och Simon sitter och tankar ner filmer 24/7 nu för tiden och tar upp nätverket så inga andra kan ens vara innloggad på msn i en kvart utan att loggas ut för överbelastning av nätverket. Förbannad blir jag!
Så när jag kom hem från skolan idag var inga av de hemma och jag stannade deras datorer och panikladdade ner musik. Varit sugen på ny musik ett bra tag nu och enda chansen man får är när de andra inte är hemma:P Den musik jag fick tag i var inte helt fel heller.

Det blev lite gamla album av:
Weeping Willows, Kristian Anttila, the Ark och lite Moneybrother!

Härlig musik:)

För övrigt känns det som om jag knappt vet vad som är upp och vad som är ner längre.
Känner mig ställd mot ett hörn där alla hotar mig och stirrar på mig. Kan välja på att slå tillbaka, vilket jag känner att jag inte har någon ork till, eller låta de tröttna och gå därifrån.



Imorgon blir det helkroppsmassage och efter det muskelprovet jag missade när jag var i Linköping.
Senare blir det skivstångspass på Friskis&Svettis med Sandrus..



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0