Anonymt

Idag, eller ska jag säga för tillfället, så har jag för många kännslor som bara skulle bli fel om jag försökte skriva ner dem. Så det får bli något opersonligt inlägg nu.

Sitter här på min håltimma jag har varje måndag. Har precis nyss fått i mig min kycklingburgare som jag knappt orkade, eftersom jag smällde i mig två bitar av min specialkaka jag bakade i fredags precis när jag kom hem från idrotten. Smarthuvud.
Hade Kickboxing på idrotten och det var Caroline som höll i det. Riktigt duktig var hon, och kul var det med.
Sen om cirka en timme blir det massagelektion och idag är Kristina inte sjukt! Tack och lov! Har missat tre lektioner på raken bara för hon hade blivit magsjuk. Missat både sätesmassagen och brösmassagen. Idag tror jag det var genomgång på Helkroppsmassagen vi ska ha nästa vecka. Och efter det så blir det praktiskt prov på rygg/nacken, vilket jag tror kommer gå ganska bra. Har gjort den typ en gång i månaden på massa kompisar och andra.
Sen blir det vel att plugga något när man slutat för att sen dra sig mot Friskis där jag och Sandra ska köra Spinningpass Medel! Efteråt kommer jag vara totalt utmattad, vilket jag hoppas på, så jag slipper tänka mer på det.

Tack för min lilla tid i rampljuset.

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0