Snart äntligen!

Snart, äntligen är det helg! (Halleluljah!). Känner att jag har slitit rejält nu i veckan. Tränat hur mycket som helst känns det som.

Idrotten i måndags och sen efter det medel spinningpass på friskis.
onsdags gymma med sandra
Idag idrott i skolan blev det även där gymmet och nu ikväll hade jag och sandra bokat in oss på core/spin pass.
Men jag känner mig duktig för det :)

Känner även att jag varit duktig i skolan :)
I onsdags hade jag praktiskt prov i massagen, och det känndes riktigt bra. Fick även tillbaka mitt muskelprov och det var MVG! Massage är det ämne jag känner mig bäst i. Jag klarar allt. Det är ju så kul och hur svårt är det att tycka om det då när man får massage varannan gång?!
Hade även utvecklingssamtal i onsdags och jag känner att jag har bättrat mig sedan förra gången då jag hade probelm med att planera mina studier. Men nu i veckan känner jag att jag har gjort allting i tid och det som behövs. Läst lite extra så att säga.

Imorgon blir det bara engelska och matte. Jusste, matteprovet jag tyckte gick åt helvete, fick jag G på! Otroligt tyckter jag. Var helt inställd på IG. Och Maya var missnljd med sitt VG+. Den tjejen blir man nog aldrig klok på.

Imorgon blir det sovmorgon till 11 och slutar fem över två. Sen blir det tåg halv fem till min älskling som jag saknat hela veckan och som jag inte fick träffa i tisdags/onsdags som hade studiedag. :(

Sammanfattningsvis en bra vecka:D

Puss på er alla!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0