Som det alltid varit, som det alltid kommer vara....

Jaha, nu är det igång igen.
Tredje gången nu.
Varje gång det är någon konsär, som jag vill gå på, som mina vänner alltid hoppar på och säger :

- "JA! Vad kul! Klart att jag följer med! Det kommer bli såå kul!

Sen när det sen kommer till kritan och biljetterna ska köpas, så kommer det alltid:

- "neee jag kan inte. Tyvärr så blir det inte så. Jag måste spara pengar, det kostar för mycket."

JÄTTEKUL! Verkligen!
Tack för att ni ställer upp och glädjer mig. Nu när jag har biljetter så har jag ingen att gå med!
Jättekul!!!

Skiter i dethär...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men kan man inte så kan man ju inte..ursäkta men jag tar faktiskt åt mig nu, å jag sa faktiskt att jag ville gå på de när de va 100 kr billigare men sen sa jag rätt tidigt att jag inte kunde utan ville spara dom pengarna.. ville faktiskt bara säga det.

2009-03-06 @ 14:38:17
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0