Utbrott!

Måste bara få ur mig detta.
Tror inte en del i våran klass har riktigt fattat grejjen med skolan.
När de sitter och pratar hela lektionen lång, när de frågar om de får gå tidigare, om de MÅSTE göra uppgiften vi precis fått och massa sådana kommentarer.
Jo för vi får ju verkligen uppgiften för att vi INTE ska göra den!?
Och, Gymnasiet är frivilligt! Ni kan gå när fan ni vill!
Har varit såhär större delen av veckan.
Blir så jävla trött på det!
Istället för att hindra dem som faktiskt vill lära sig något kan de gå någon annan stans och klaga istället?
Undrar vart deras hjärnceller tagit vägen.

Suck...

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, syfta du på ngn speicell här? xP

2009-04-06 @ 17:29:56
URL: http://ahermansson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0