Helgen

Fredagen: Började bra med sovmorgon fram till elva när engelskalektionen började. Jag, Maya och Mikaela gjorde klart våran poverpoint om "The Academy Award"  och matten efter lunch var det trögaste jag varit med om. Sedan hem för att inte göra ett skit.

Gå på Håkan Hellströms konsär i Arena Skövde. De hade spärrat av den stora hallen och satt upp cenen i en av hallarna och det var "halvfullt" och jag kännde inte samma pirr i magen, inte samma förväntningar som inför Winnerbäcks konsär förr förra hösten då han fyllde HELA arenan. Sjukt hög volym var det. Men annars bra spelning. Kom fram till under spelningens gång, att Håkans låtar är det mesta sig likt som på skivorna. Nu när jag gämför med winnerbäck hela tiden så kan jag förklara Winnerbäck för klar vinnare på live artist. Viss gav Hellström så mycket energi att taket höll på att lyftas, men endå var det inte riktigt i samma klass. Håkans låtar enligt mig är sjukt fina, det är därför jag lyssnar på honom. Jag älskar texterna och kännslorna de framkallar, precis som med Winnerbäcks. Men Håkans låtar är mer vardagliga och Winnerbäcks mer drömmade med krångliga ord som låter hämtat ur en dikt eller något liknande. Men jag gillar de båda.
I alla fall, så gick jag med Simon och Mirza, de enda jag känner som ville gå med mej, och det var ingen direkt höjdare. Men men, jag fick ett par bilder, och två inspelade låtar. "Kär i en ängel" och "Kärlek är ett brev skickat för många gånger". Några av mina favoritlåtar.

Gick tidigare eftersom jag skulle möta Mats på stationen halv tio, men det spelade inte någon större roll för min del.
(Mats är så söt när han låsas sova. Även när han sover på riktigt med, men här låsas han sova.)


Helgen spenderades med min älskling på bilden ovan:)
Jag tror seriöst inte att du riktigt fattar hur mycket du betyder för mig. På något sätt tror jag inte heller jag har insett det i alla tillfällen heller. Men jag har så svårt att hitta orden att det inte blir några alls. Så förlåt min älskling om du inte tror att jag känner såppas som jag gör för att jag har svårt att hitta rätt ord, men jag skulle inte överleva i ett liv utan dig. Så enkelt är det. Utan dig skulle det inte finnas något jag.

Ikväll har det blivit studande till Matteprovet imorgon. Jag känner att jag inte fattar ett skit på en del uppgifter, och min mattelärare verkar tycka jag är värsta snillet bara för att jag sitter tyst på varje lektion och räknar och aldrig frågar henne om hjälp, men det är alltid Maya jag frågar, eftersom läraren oftast är upptagna med andra som vill ha hjälp.
Men men, det kan inte mer än gå åt helvete.

Imorgon blir det altså Matteprov och sen hål på tre och en halv timme, sedan "bröst-massage", vilket jag känner att jag är lite skeptisk till. Men det får vel gå.
Och senare blir det träning på Friskis & Svettis tillsammans med Sandra.


Sötare ansikte får man leta mycket länge efter!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bröstmassage:O:Phahhaha xD

2009-03-09 @ 15:10:38
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

-.-' ...

2009-03-09 @ 17:28:05

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0