Vädret lurar mig

Vet inte riktigt vad jag ska tro. Idag när jag vaknade så snöade det. Inte sådär hemskt som det kan vara ibland, när det bara är irriterande, utan härligt. Men det som inte var härligt med detta var att det inte ligger kvar, utan smälter ner till slask igen. Dyblöta skor är inte direkt den bästa början på veckan. Men endå så blev jag glad av allt detta snöande. Det är verkligen stora snöflingor som riktigt seglar ner. Sånt fint skådespel när jag gick vägen hem genom undergågnen borta vid "Balthazar". Det fick mig att vilja ha vinter igen!
Men jag blir förvirrad, för så sent som i lördags gick jag utomhus utan jacka. Då ville jag verkligen ha vår!
Flera gånger innan i förra veckan så har moder natur lurat mig. När man tittat ut på morgonen så har man sett en solig morgon med en torr gata och höra fåglarna kvittra, sen när man väl kommit utanför ytterdörren så har det varit svinkallt! Det hör inte ihop, det är det som gör mig så frustrerad!

Tänker på den där Loka reklamen när en tjej och en kille sitter på en klippkant i skogen och njuter i solen.. Det hade inte varit allt för fel!


Nu har jag precis druckit cappochino och ätit lunch hemma, snart blir det till att pallra sig upp till skolan igen och få en HELKROPPSMASSAGE! Längtat efter det hela helgen:D
Senare blir det vel kanske lite pluggande och spinningpass medel med sugerpie.
Börjar känna resultat, även om jag bara tränat två gånger i veckan i tre-fyra veckor.
Känner att jag fått mer kraft och ork tillbaka, trots att jag kanske inte sover så mycket bättre, men oftast handlar det mer om självdiciplin:P

Tjing´

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0