102 i ordningen och utan musik :(

Ja nu har jag hållt på ett bra tag med bloggen. Över ett år och över 100 inlägg. Jo jag vet att jag har varit lite seg i vissa situationer. Men finns det inget att skriva om eller inte har lust att skriva så tycker jag inte att jag behöver.. Även om det kan vara skönt att skriva av sig. Det blir som en nära vän som man pratar av sig med.

De senaste dagarna har kännts rent ut sagt hispiga!
Jag har stressat inför dagens prov i Räddningsmedicin "Chock" som egentligen gick ganska bra trots att jag läst igenom allt tre gånger. Då känns all den här stressen jävligt onödig! Jag måste bara se till att ta tag i mitt liv ordentligt nu de sista veckorna i skolan innan lovet. Det ända som är kvar i skolan nu, innan lärarna plockar på oss massa läxor och prov, är:
- Nationellt prov i Matte B 28/5
- Test i Etik och Livsfrågor 28/5 på etiska begrepp
- Inlämning Etik och Livsfrågor 1/6
- Hålla i idrottspass 4/6?

Och sen tillkommer det säkert några inlämningar som lärarna vill ha innan sommarlovet.

Men det jag får ta varje dag som den kommer. Fokusera på det som komma skall.

Har fan ingen musik på min data och jag har fortfarande inte lyckats fixa spotify till min data efter att ha fått tillbaka den från lagningen. För tillfället använder jag mig av Youtube och Lugnafavoriters webbradio. Något provisoriskt.. men det funkar.

Idag har jag även varit på ungdomsmottagningen och skaffat P-piller som jag ska hämta ut från apoteket snarast möjligt. Måste även ringa till Blodcentralen för att börja min blodgivning.
Snart ska jag äntligen dra ut med bilen och övningsköra lite. Det har gått aldeles för lång tid sen sist. Massa krångel med bilen och sen måste man ju vara hemma och ha tid för det med.

Livet går vidare oavsett om man vill det eller inte.

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0