Himmel Blå Himmel Blå

Så nu är jag här igen.
Pluggat hela dagen lång, men en väl behövd sovmorgon till tjugo i elva!
Nästan skrivit klart engelskan på rasten/lektionen och pluggat matte från halv fem till halv elva. Känns skitbra.
Fick för övrigt MVG på provet vi hade på chock i räddningsmedicinen! Jag blev jätteförvånad! Sådana överaskningar är roliga och peppande!

Nu är det knappt två och en halv vecka kvar innan mitt sista sommarlov! Bara längtar!!! Jobba första 4 veckorna och sen bär det iväg till frankrike och tyskland med älsklingen och hans familj! Kommer bli skitkul, längtar verkligen!

Denna veckan och i två veckor till kommer min mormor vara här och plåga oss med sin närvaro :P Ne, inte rikitgt. Men inte lika lugnt här hemma. Människan måste prata nonstop hela tiden! Blir galen på det bara på två dagar! Att bara tänka sig söndagen, när min farmor kommer hit. Farmor, min mormor och pappa tillsammans som alla pratar ljudligt i munnen på varandra är som upplagt för huvudverk. Men det är bara att bita ihop och på med smajlet!

Imorgon väntar nationellt matte B prov i fyra timmar! och även ett test på Etiska begrepp i Etik och Livsfrågor! Det suger och vill bara säga att jag kommer INTE att sakna Katarina. Underbart att Marianne har fått fast anställning. Bra att skolan håller kvar vid de duktiga lärarna och gör sig av med de sämre.

Nu ska jag bara kolla igenom några etiska begrepp sen ska jag krypa till kojs.

Puss och godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TORSDAG

2009-06-04 @ 08:51:56
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0