Knarkar Ibumetin!

Det är nog dags för min fjärde idag. Fan den jävla mensverken vill inte gå över! Började imorse och har aldrig riktigt gått över heller, utan smärtan har legat och gnagt innuti.
Fan ni killar ska vara jävligt glada att ni slipper detta!

Att varje månad komma in i en period när ni måste knarka verktabletter för att er vardag inte ska rubbas,
få humörsvängningar,
blöda ur underlivet och sen behöva stoppa detta med att köra upp en tampong där solen aldrig skiner,
få spännd och uppsvälld mage som gör ont konstant,
gå runt och kännas som om du ska fisa hela tiden.

Det är inte så jävla trevligt ska jag säga er!

Sitter här mitt emellan två dagar (6 och 7 maj) och finputsar lite på min svenska B muntliga redovisning i nationella proven. Ibland vet jag inte vad jag sysslar med när jag skriver. Jag skriver det jag tänker och sen när man läser igenom det hittar man nästintill inget samanhang. Lyckat.

Men det är ju några dagar kvar tills vi ska redovisa. Inte föränn 12/13:e vi ska redovisa.


Feeling humble
heard a rumble on the railway track
and when I hear the whistle blow,
I'll walk away and you won't know,
that I'll be crying...

Phil Collins låt ~ Can't stop loving you

vilken jag snart lyssnat sönder ikväll.
Men nu ska jag nog snart ta och dra mig till sängen eller något liknande..

Puss på er alla :*


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0