Bli mitt sista halmstrå för en stund.




Jag skänker dig den sista lögn jag har!!
"Ett mycket sällsynt exepmlar - Lars Winnerbäck"

Vill tillbaka till konsären! Allting runtomkring försvann för två timmar!
Så mycket glädje, så mycket hopp och så mycket underbar musik du gav!
Tur att Johan inte insjuknade tidigare så jag inte missade det. Tur att du är frisk nu i vilket fall!

Idag var min lediga dag och sovmorgon är väldigt skönt det!
Var uppe på körskolan någon timme och startade upp med alla testerna!
Kände lite smått att jag måste sätta fart nu när Amina plockat hem sitt igår!
GRATTIS AMINA TILL KÖRKORTET!!!!
Nu är det bara att vänta ett litet tag så drar vi iväg och road-tripar!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0