Det tär lite på en när man är igång 24/7!

Just nu är jag totalt slut.. vill bara sova, men det är lite för tidigt för det än, så jag tvingar mig själv att hålla mig vaken med datan och tvn.



Idag har jag och Sandra varit iväg och gjort Kinnekulle Ring osäker! Haha. Halkkörningen var ju så grymt kul!
Jag ägde på att panikbromsa på torrt underlag utan ABS- bromsar!! 20 m i 70 km/h! Det ni!!
Men det har varit en lång dag för en som gick och la sig ett och sen gå upp fyra timmar senare för att köra bil.
Bilder från konsären kommer sen när jag piggnat till!


Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var ju grymt mycket bättre på den sista banan än vad jag var iaf;P höhö<3

2009-11-05 @ 19:42:44
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0