Ett Mycket Sällsynt Exemplar!



Har precis satt kameran på laddning i väggen. Taggar inför ikväll! Hittade en hyfsad spellista av lasses låtar på http://Lassefans.se Den verisionen av Kom änglar av Erik Linder var väldigt fin, med piano och stråkar och allting. Men det är det som är grejen med Lasses låtar. De ska inte vara skönsång eller något klassiskt touch på det. Det ska vara lite raspig och inlevelse i sången. Det ska vara lite rått och känslofyllt!! Precis det jag älskar med hans låtar!

Nu har jag precis klivit ut ur duschen och ska väl ragga upp lite frukost. Börjar om en timma med Medicinsk Grundkurs... YIPPIE!! Hrm*

Men dagen blir bra! Med tanke på vad som komma skall!
Lasse in my heart! <3

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0