Everybody Loves Me!



Skön ny låt från OneRepublic!!! Direkt in på min spelningslista på Spotify!

Skön dag med ledigt från praktiken!
Åt resterna från gårdagens Kebab-rulle-orgie (hahaha) till Brunch! Eftersom jag vaknade vid elva-tolv så fick det bli Brunch.
Drar iväg på min runda jag planerat.
Nämligen upp till stan- köpa Espresso på Record där både jag och mamma är stammisar så vi får våran förmån ;) hehe.
Sen vidare till Vårdcentralen för att bli vaccinerad mot svinen som härjar i världen! Än så länge fungerar det! Tycker det var sjukt löjligt att skicka mig till Vårdcentralen för att ta sprutan bara för att jag är riskgrupp! Man var ju där högst 5 minuter. Fyllde i ett papper, fick sprutan och ett litet plåster på armen och sen kunde jag gå. När de vaccinerade från hemtjänsten till ikke-riskgrupper stannade sköterskan kvar 10 minuter efter för att kolla om någon reaktion skedde. Jävligt löjligt enligt mig att inte våga vaccinera mig på skolan för att de var rädda om jag nu skulle få reaktion och då inte ha någon läkare närvarande. De höll mig inte kvar så länge så jag skulle hinna få en reaktion!!
 Efter det så åkte jag bort till ELINS ESPLANAD (maxi) för att köpa mig en plattång för 150 kr som jag tyckte jag kunde behöva nu med ny frilla och allt. Behöver inget speciell avancerat eftersom jag plattar mitt hår såppas få gånger så tyckte att den kunde duga åt mig. Den fungerar ju i vilket fall.

Efter det så drog jag till körskolan en sväng och gjorde några teorifrågor på datorn. Kändes bra faktiskt. Det är nog faktiskt möjligt för mig att ta körkort trotts allt haha!

Imorgon är jag ledig igen och jag gillar det väldigt mycket! :D
bara fem praktikdagar kvar!! Inte så värst inspirerande praktikplats, men desto trevligare vårdtagare att ta hand om. De uppskattar en så mycket för att man kommer. Ofta man stannar en liten stund extra för att de inte vill sluta prata. Men det blir väl så när man blir gammal och inte kommer ut så ofta.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara körkortet galnt du med låter det som;P snart så:P

2009-11-27 @ 15:08:26

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0