Final Destination 4 - Reast in Pieces



Ett filmtips till er som gillar blod och döden! Hehe 
Final Destination 4 är den fjärde filmen i serien och får en 3/5 av mig.
Som i alla de tidigare filmer handlar det om att en person ser en syn om en olycka som dödar massvis av folk. När han sen vaknar upp till verkligheten och inser att synen håller på att bli sanning räddas alla undan olyckan. Men Döden har bestämt att de SKA dö och jagar dem tills de ligger döda, en efter en!
Enligt min mening var den inte den bästa av de fyra filmerna, lite överarbetat i vissa scener, men ändå påhittiga sätt att ta död på dem alla.

småtimmarna spenderades med Simon och Jimmy och en meny från Max, tillsammans med denna film då såklart! :D
Nu säger jag godnatt/godmorgon!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0