Happyface när Hairspray är på!



Tänk om alla vore som Tracy Turnblad i filmen Hairspray!
Så sjukt härlig personlighet! Bryr sig inte om vad andra säger, utan bara så underbart självsäker på att hon kommer att lyckas!! Älskar den filmen!! Gör mig så förbannat glad!!


Nikky Blonsky som Tracy Turnblad i filmen Hairspray.



Idag:
Sovmorgon idag som var sjukt välbehövd säger jag bara!!
Inte sovit ordentligt på hela veckan och känndes verkligen skönt att inte bara lägga sig ner med huvet på kudden för att i nästa stund behöva gå upp och köra igen.
Kvällen på Hemtjänsten var lugn för min och Camillas del och kunde dra mig hemmåt redan vid nio tiden! Skönt det. Hade en liten solstråle som vi kom till tidigare ikväll. GUD vad glad man bev av att mötas av ett sådant brett leende i dörren när man gick in! Den lilla tanten hade haft besök av sin son med hustru och de hade tydligen fixat och bonat hemma hos henne. Hon pratade konstant om dom. Så kul att se såna glada ansikten trots att de är gamla, glömska och näst intill inlåsta i sin lägenhet hela dagarna. Sån tant vill jag bli!!




Run and tell that från filmen Hairspray.

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0