Hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?



Fan det känns som en helt vanlig söndag i mitt huvud!
Vill inte gå och lägga mig egentligen.
Är sugen på något att tugga på!
Vad som helst som är onyttigt - Chips, Godis, rostad majs eller vad som hellst!
Blev en clementin tillsammans med en av mina järn-tabletter jag ska äta efter att ha lämnat blod.
Har bara fått i mig 8 av 20.. så har lite kvar.

Bara tanken av att det är den 12:e gör detta till en dålig dag.
Tankarna flyger iväg till en enda plats. Där jag inte är!
När sen alla andra här hemma ska påpeka, irritera och provocera hela tiden är det inte konstigt att man blir något förbannad efter ett tag.
Första dagen på länge som jag kunnat sova någorlunda.
Nog för att jag fortfarande har probelm med att somna in, men när jag väl somnat vill jag bara sova tills jag vaknar upp i en bättre värld.
Så känner jag varje dag!
Jag vill sova och sova ända tills världen blivit förnuftig!
I det fallet blir jag väl en törnrosa!
Men vad spelar det för roll, världen ska ju ändå gå under 1012? Haha

Längtar till sommaren, eller vilken tid som helst med ledighet och körkort!
Jag och Amina spanar på roadtrip nu när hon kammat hem körkortet!
Bara köra någonstans, kopppla bort allting annat runt omkrig!

Men nu är det väl dags för mig att sätta på en film som seden följer och sen hoppas på att man somnar tillslut.
Börjar 07.00 imorgon.. Jobb hela helgen gör att jag är ledig måndag, och då säkert jobbar tisdag dag!
Där rök min chans att gå ut och fira 200 dagar kvar till studenten! Men det är väl lika bra, har inga pengar över i vilket fall som hellst.

Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Amina

Måste börja planera denna roadtrip på allvar nu ;)

2009-11-13 @ 18:51:53
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ha körkort!:D

2009-11-13 @ 19:17:18
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/
Postat av: Annika

Amina: Det tycker jag verkligen!!! Har du något förslag redan nu så var inte blyger ;)

Sandra: Du kommer nog springande med det tidigare än du tror :)

2009-11-15 @ 00:17:46
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0