Hur ska du kunna veta, om ingen lärt dig hur?

Undisclosed desires ~ Muse



"Denna dagen ett liv"

En "vill inte"- dag idag!
Praktik börjar 7 imorse och fick lite mer att göra idag! (WOHO)
Sluta två timmar tidigare och fika med Martina och Martin på Pim's.
Ville hem, längtade efter min säng!!!!
Men inte då!
Fick allt spänna på leendet igen och cykla upp till idrottshallen med Martinas glasögon.

När man väl kommit hem igen så var sängen ett faktum!
Sov väl en timme eller så till filmen "Råttatouille" och vaknade av ett telefonsamtal från Igbale!
Det var så sjukt längesedan vi träffades!!
Alla mina vänner!!
Senast var väl när det festades här hemma som är över en månad sedan!
SAKNAR ER ♥


Igår när jag kom hem från praktiken (en timme tidigare) väntade ett gäng på våran framsida med en stor jävla badtunna på ett släp efter bilen!
Något överraskande, men det var Cai's present till pappa!
Raggade upp några av byggarbetarna från höghuset att hjälpa oss bära in den på baksidan och vi var väl en åtta pers! Men jag känner idag att jag inte använt mina muskler på ett tag. Ett BRA tag!
Kanske dags för en friskisrunda snart igen? Eller varför inte en simtur på nya badet?
I vilket fall finns det lite tid över för sånt på måndag som är min lediga dag!

Nu ska jag dra mig och titta till maten i ugnen!
Kyckling och pommes blir det, kombinerat med Körslaget blir nog toppen!
Hoppas manskören vinner :D
Kul med lite udda saker!



Pappa blev väldigt förvånad när han insåg vad han hade fått!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0