I get it!



Ni kanske har fattat att jag nu kan konsten i att lägga ut videoklipp från Youtube! Hahaha..

Nu är det inte långt kvar till konsären på Tisdag!!! WOHO! Firar detta med en video från förra gången han besökte våran lilla stad! Elden var en av de låtar som var de bästa!! Nog för att många av låtarna han sjunger live är mycket bättre än i studioverisionen, men denna var något extra. Bara Lasse och pianot liksom!

Nu har jag även bestämt mig för att när jag väl fixat det där JÄVLA körkortet ska jag unna mig något riktigt härligt! En dag på ett spa, eller massa nya kläder eller något likande! Känner att jag förtjänar det efter allt slit!
Som en julklapp till mig själv eller liknande. I våran familj har vi lagt det på hyllan med julklappar, bara för att mamma får nippran varje år så tyckte vi att det var bättre att bara fixa med mat och så. Det julen egentligen handlar om. Gemenskap!

puss på er alla!
Nu ska jag spela fia med min farmor och sen bär det av emot stan där jag och Martina ska kolla på bion FAME!
Hahaha tänker bara på Nile City och hon tjejen i köpcentret som bläddrar bland affisherna.

Fame! I'm gonna live forevvvaaah! I'm gonna learn how to fly.... HIGH! I'm gonna live forevvvaaah! Baby remember my name! Remembahhh! Remembahhh! Remembahhh!  Remembahhh! FAME!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är gryyym:P

2009-11-01 @ 19:44:23
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha Hon är KLOCKREN!!!

2009-11-01 @ 22:16:45
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0