I'm not sure of anything....

Var ute på promenad med Amina förut och det blev nästan lika långt som förra veckan, fastän vi skippade militärområdet....

På måndag väntar praktiken igen... Ush säger jag bara..
Ett sådant ångestfyllt skolmoment finns det inget värre!
Varje förbannade praktiktillfälle blir man bara mer och mer nere och deppig. Visst är det skönt att komma bort ifrån all stress vad som heter skolarbete, läxor, prov och inlämningar. Men Under praktiken är det jusst BARA praktik och vännerna ser man inte skymten av! Men själva anledningen till praktiken, att vi ska få öva våra kunskaper praktiskt tycker jag är jättekul!!

Kvällen spenderades därefter med mamma och pappa. Vi tittade på Lasse Hallströms film "Chocolate" från år 2000.
Skulle inte säga nej till Juliette Binoche's roll som Vianne. Spelar nämligen mot min favorit, Johnny Depp!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Johnny<3

2009-11-08 @ 01:41:39
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0