A great day!

Bilder från Mariestad 17/7-08!

 

Äntligen, efter tre gånger får man med Sandra på en konsär!! WOHO! Härligt! Taggar inför morgondagen!
Dagen började bra med att köra upp till skolan med mamma och få tillbaka svenska provet! MVG!! *Happyface*
Sjukvården gipsade vi handleder! Haha kul när halva klassen kom ut i OP-landet med gipsade armar. De undra nog vad fan vi hade gjort! Lurade ju nästan i Sandra att Maya och Johanna hade blivit puttade av mig nerför trappan så de brutit sig. Men bara nästan. Socialpsykiatrin var det segaste någonsin! Fyfan!

Hälsar på Martin, Martina och Sandra Nironen på Pim's och får där reda på att Martin inte alls bokat biljett åt mig. Jag springer bort till Turistbyrån och tack och lov så fanns det fortfarande några kvar!

Följer med mamma för att simma i den renoverade badanläggningen, fan det jävla saltvattnet! Törstar ihjäl! I vilket fall så löste mamma två "klockor" (som man nu använder istället för kort med magnetremsor) för 12 gånger, så nu kan även jag gå och simma när jag behagar :)

Hahah Martina och Martin var och köpte en ny skiva till singstar! Vi har tjatat ut den gamla den senaste veckan så de tog problemet i egna händer! Det ska vi inviga i helgen med Maysan tycker jag!

Ikväll har pappa och mamma grejat med internetet i huset. Så ingen har kunnat vara ute. Jag började skriva detta inlägget kanske vid nio, nu är klockan långt över elva! Blir så förbannad! Om det nu funkar, varför hålla på och pilla på det så att det INTE funkar!? Låt skiten vara för fan!

Men Pappa fixade det precis.. när jag fått ett litet utbrott över att han aldrig vet när han ska ge upp och sluta pilla på saker som sen går sönder. Men nu sitter jag här och smsar med Annika. Vissa personer har berikats med den gåvan att välja rätt ord vid rätt tillfälle för att få den bästa effekten. Annika är en sådan person.
                              Man behöver stimulans av alla sina sinnen, av alla sina behov. Det är väldigt få som får alla samtidigt, det är det nog ingen som får om man tänker efter. Man vill bli accepterad av omvärlden för den man är. Men då är det många som gör sig till det som världen accepterar, istället för sig själv.

Va inte den alla andra vill att du ska vara. Va den DU själv vill att du ska vara!
Du ska leva med dig själv hela livet, kan du leva med dig själv om du inte vågar vara den du egentligen är?!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0