Varning för Kulturtanten!

Gårdagens citat: Jag är Bi. BZZ BZZ!
Gjort av själva Martina Andersson!
Kvällen igår var toppen!
Först gick jag och Sandra runt på stan och letade balklänningar. Sandra hittade en som hon provade. Väldigt fin! Jag blev besviken för jag hittade bara en med den rätta färgen, men untan rätt modell. Synd.
Fick även reda på att igår fixade Sandra sitt KÖRKORT!!! GRATTIS FÖR FAN!
Nu är jag så jävla avundsjuk på henne. Både fixat balklänning och körkortet på en och samma dag!
Men rälsen klarar jag mig utan :P

Sen blev det till att träffa Maya och gå och fika på Pim's och sen efter det titta lite smått på stad i ljus och kolla in Kulturnatten! (bilder kommer) Först var vi nere på Freja och tittade på småungar som dansade till MJ! haha Det var kul! Sen lyssna på någon slags rocktävling inne i Valhall. GOD TAKE ME AWAY sa jag bara! Ungarna hade ju nästan kommit in i målbrottet. Där träffade vi också Julia som jag inte träffat på sjukt länge, bara sprungit förbi. VI hade jävligt kul åt att lyssna på Operasången som var uppe på balkongen från Scandic Billingen.
Men det vi egentligen väntade på var att lyssna på Martina när hon och Kammarorkestern (den jag en gång tillhörde) skulle spela inne i Konstmuséet. Upplevde gamla minnen och träffade både Åsa (min gamla fiollärare) och Bengt (orkesterledaren). Det bästa var att de spelade themalåten från Austin Powers- filmerna. Soul bossanova tror jag den hette.
Efter konsären blev det my place där vi spelade kort tills vi nästan somnade, i väntan på att Martina och Maya skulle bli hämtade.
Men det blev en toppenkväll!

Så nu känner jag mig som en orginell Kulturtant! Hahaha
Varning på stan!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt vännen!:P Du hittar en klänning snart du oxå;P

2009-11-22 @ 12:02:41
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0