We all feel better without it..

...so let it out, push your heartache away.
I hope you one day decide if the pointless things in life sholud bring you down!


Salem Al Fakir´s Good Song

Dagen har varit hyfsad, trots ca 3 timmars sömn. Min handledare var hemma idag och alla andra verkar ju SÅ pigga på att plocka upp mig i sin grupp på morgonrapporten!! WEHO! Vad glad man blir!! (IRONI)
Kan inte Camilla jobba igen istället! Vi hade så trevligt i söndags kväll!!

Men i vilket fall så har dagen varit okej.
Fick ett brev från skolan där de sa att de inte vågade vaccinera mig på skolan för jag har allerig/sjukdom. Så jag får gå till vårdcentralen istället.. Jahapp! Ännu en gång ska man behöva anpassa sig efter alla andra!

Vill ha premiär i våran badtunna!!!!!!!!
Massa jävla tjafs om grannen (lilly) som är allergisk mot allting hon ser (Hypokondriker) och nu får inte vi elda i den för att hon inte "tål" röken från vedeldat.
Jo, för pappa fick en badtunna lika stort som vårat badrum för att vi ska låta det stå ute och ruttna!!
Tjenare blixten säger man då!

Ne, men nyår i den tunnan ser jag fram emot kan jag säga!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste oxå vaccinera mig på vårdcentralen:/ vuttafuck liksom!

2009-11-18 @ 21:19:16
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0