we will be victorious



Igår kväll tittade jag på filmen "The Notebook". Åh gud säger jag bara!!
tyckers så fruktansvärt synd om Noah! Att ens fru inte kommer ihåg vem man är och varje dag kämpar för att få henne att minnas! När man väl fått henne att minnas igen så glömmer hon av det efter bara någon minut!
Väldigt fin kärlekshistoria och tårarna kom framåt slutet när de tillslut får somna in tillsammans! Snyft!


Dagen blev inte helt som jag hade tänkt mig, men man får ställa upp för sina vänner!
Snart ska jag och mamma skjutsa pappa till bowlingen, jag och mamma ska simma ett par längder under tiden han spelar.
skönt att får röra på sig lite gran.




Kommentarer
Postat av: rasmus

sv: det kommer bli en kul körkortsperiod! :/ haha ja, as kul att jag kom med, är nästan lite stolt :)

2009-11-16 @ 22:20:35
URL: http://raaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den filmen asså<3 så underbaar

2009-11-16 @ 22:25:23
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0