Without love, Life is like a beat that you can't follow!



Älskar denna låten!! Without love från filmen Hairspray!
Zac Efron, Nikki Blonsky, Amanda Bynes och Elijiah Kelly som sjunger!
Kanske inte den bästa verisionen, men vad fan gör det!?
Älskar hela denna filmen!! Så underbar musik i och 60- tals tema med färger i MASSOR!

Kände att jag behövde blir uppiggad efter en katastrofdag!!
Min praktikplats är katastrof!!
Kul att efter två års studie och tre praktikperioder ska få titta på när maten delas ut!?
Titta på när en dement blir matad?!
Är det detta jag utbildar mig för?
Knappast!!!
Blir det inte bättre under veckan ringer jag fan till skolan och byter ställe!!!
Tänker inte slösa bort fyra veckor på ett ställe där jag inte får göra något och som inte ens bryr sig om att jag ska uppfylla mina mål!!!

Denna låten påminner mig även om den tiden jag trodde jag aldrig skulle vara utan kärlek.
Den tiden jag trodde på vad folk sa till mig.
Men jag har fel som alltid!
Jag har alltid så jävla lätt att tro på folk, så det är bara att passa på gott folk!!
Slå i mig vad fan ni vill och jag går på det!!!
JUST DO IT!!!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0