Again? Never again!!!!

Ibland har jag den bästa familjen!
Mamma kom in till mig vid halv elva med en frukostbricka med färsk ananas (från azorerna), en kopp te och en macka med skagenröra på! 
Så min morgon bestod av frukost på sängen och idolreprisen på tv.
Varför jag fått för mig att titta på idol fattar jag inte. Har inte gjort det på typ tre år nu. Men det var nog när martin höll i fjärrkontrollen härom dagen som jag fastnade för Tove som sjön så sjukt bra. Nu är jag lite nyfiken på hur det går nu. Och eftersom hon sjunger sist tittar jag ju på hela programmet och det finns en hel del talanger! Eriks stil är väldigt lik min forna favorit genom idols säsonger, Sebastian Karlsson som stupade i finalen mot Agnes. Jag tycker fortfarande han gjorde en bättre insats.

Så nu sitter jag här och kör stereo med tv:n och datorn.
För övrigt händer det inte så mycket i världen.
Mamma och pappa ska åka och spela fia med mimmi på sjukhuset snart. Hon kommer hem på tisdag, då mamma börjar jobba. Vilket är perfekt eftersom hon ligger på mammas avdelning.

Kanske är det dags för mig att sätta mina hjärnceller i arbete med lite skolarbete. Inte pepp på det alls, men det är som med allt i livet. Det är bara att HÄRDA UT!! Nu är det ju trotts allt knappt ett år kvar! Sen är det slut!!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0